Ужа уметничка област
Графички дизајн
Предмети које наставник држи (Акредитација 2015):
Основне академске студије:
Основе графике производа
Презентација пројекта
Графика производа
Мастер академске студије:
Докторске академске студије:
Предмети које наставник држи (Акредитација 2022):
Основне академске студије:
Графички софтвер 1
Основе графике производа 1
Графички софтвер 2
Основе графике производа 2
Графика производа
Амбалажа и брендирање производа
Веб презентација
Портфолио
Мастер академске студије:
Докторске академске студије:
Претходно школовање
Дипломирао је на Факултету примењених уметности у Београду 1999. године, на одсеку Примењена графика
Рад на Факултету
Од 2018. ради као доцент на Факултету примењених уметности.
Награде и признања
Након дипломирања ради на позицији кретивног директора у агенцији New Moment, где постиже бројне награде у области адвертајзинга, као што су Canne Lion, Еpica, Crestа, New York festival фестивал, Eurobest, Golden Drum…
Kaмпања „Дугме за помоћ”, Црвени крст, Награда Кански лав. Кан, Француска; Еуробест, Лондон, 2016.
Принт, „Мала црна хаљина”, Страда, Награда Епика, злато. Париз, Француска, 2008.
Принт, „Базен”, Киело, Награда Епика, злато, Париз, Француска, 2012.
Принт, „Хипи” и „Панк”, Дурасел, Награда Клио, Њујорк, САД, 2013.
Принт, „Чивилук”, Loctite, Награда Голдендрам, Порторож, Словенија, 2007.
Кампања „Импресивно”, Мерцедес Бенц Награда „Star Award”, Штутгард, Немачка, 2005.
Креативни директор, „Дани Београда и ДАНИ”, Конкурс Скупштине Града Београда, 2007.
Креативни директор, „Дани Београда и Београд је свет”, Конкурс Скупштине Града Београда, 2008.
Самосталне изложбе
„Београд, град идеја”, Музеј примењене уметности, Београд, 2009.
„Идеаман 2”, Галерија New Moment, Београд, 2007.
„Идеаман”, Графички колектив, Београд, 2005.
Групне изложбе
„Поглед у неочекивано”, Павиљон Цвијета Зузорић, Београд, 2021.
„Град отвореног срца”, Завичајни музеј, Књажевац, 2016.
Клуб Коцка, Београд, 2002.
Belgrade design week, Београд, 2001.
Изведени радови
Међу најзапаженије радове сврставају се концепти за манифестацију Дани Београда 2007. и 2008, са монументалним словима „ДАНИ” и „Београд је свет”.
Дани Београда манифестација, 2007.
Београд је свет, Дани Београда манифестација, 2008.
Белеф фестивал, 2008.
„Купујмо домаће” кампања, 2004.
New Moment магазин, 2002 2016.
„Фасцинантно” Мерцедес Бенц, 2008.
200 г. Београдског Универзитета, 2007.
Тврђаве на Дунаву, изложба, 2011.
„Coffeedream”, тотал дизајн, 2005.
„Доситеја” фондација, 2009.
„Срећни календар”. Атлантик штампарија, 2009.
Галерија Пролаз, 2008.
„Нематеријално наслеђе”, Етнографски музеј, 2011.
Београдски јавни превоз, 2015.
„Пружи корак”, кампања, 2017.