Uža umetnička oblast
Konzervacija i restauracija
Predmeti koje nastavnik drži (Akreditacija 2015):
Osnovne akademske studije:
Konzervacija i restauracija štafelajnih slika 2
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru
Master akademske studije:
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru 1
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru 2
Predmeti koje nastavnik drži (Akreditacija 2022):
Integrisane akadamske studije:
Konzervacija i restauracija štafelajnih slika 2,
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru 2
Konzervacija i restauracija umetničkih dela na papiru 3
Konzervatorsko-restauratorska dokumentacija i prezentacija umetničkih dela na papiru
Preventivna konzervacija 1
Preventivna konzervacija 2
Primena preventivne konzervacije u okviru izrade završnog rada
Doktorske akademske studije:
Prethodno školovanje
Diplomirala na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, 2003. Magistrirala na Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu, 2007.
Rad na Fakultetu
Vanredni profesor od 15.01.2025. godine.
Doprinos akademskoj i široj zajednici
Učesnik na projektu – Konzervacija i restauracija 70 dela za izložbu „Snovi o prošlosti i tradiciji: Olga Benson“ (130 godina od rođenja slikarke), Galerija nauke i tehnike SANU, 23. 12 – 25. 1. 2020.
Član Organizacionog i Umetničko-strukovnog odbora međunarodne konferencije SmartArt, FPU u Beogradu od 2019.
Član Komisije za reviziju radova profesora Aleksandra Zarina, zbirka FLU u Beogradu, 2019.
Učesnik na projektu – Obezbeđivanje uslova za sprečavanje daljeg propadanja papira izazvanog nepovoljnim klimatskim uslovima u Kabinetu grafike FLU u Beogradu, 2015.
Učesnik na projektu – Konzervacija i restauracija crteža i studija Uroša Predića iz zbirke FLU u Beogradu i njihova prezentacija kao segmenta ukupne zaostavštine umetnika Fakultetu u Galeriji FLU, 2015.
Usavršavanja u zemlji i inostranstvu
Methods and materials for painting cleaning, Opificio delle Pietre Dure (OPD), ITP International Training Program, Firenca, 2017.
Course of modern and contemporary paintings conservation, grupa predavača sa Centralnog Instituta za konzervaciju i restauraciju u Rimu, Centralni Institut za konzervaciju, Beograd, 2011
Radionica konzervacije i restauracije ikona, grupa predavača sa Instituta Rjepin, Odeljenja za konzervaciju u Sankt Peterburgu, Patrijaršijski dvor, Sremski Karlovci, 2009.
Publikovani radovi
Milanovic, T. Lazic, I. Zivkovic, M. Vuksanovic, M. Milosevic M. Kostic, The effect of nanofibrillated tempo-oxidized cotton linters on the strength and optical properties of paper, Journal of natural fibers, 2020.
J. Milanović, T. Lazić, I. Živković, M. Kostić, Primena kompozita na bazi mikrofibrilisane celuloze u konzervaciji papira, Zbornik radova prve međunarodne konferencije SmartArt – Umetnost i nauka u primeni, FPU u Beogradu, 2020.
Damjanović, M. Gajić-Kvašćev, J. Đurđević, V. Andrić, M. Marić-Stojanović, T. Lazić, S. Nikolić, The characterization of canvas painting by the Serbian artist Milo Milunović using X-Ray fluorescence, micro-Raman and FTIR Spectroscopy, Radiation Physics and Chemistry, 2015.
Izvedeni radovi
Nepoznati autor, Triptih, tempera na dasci, 1840, 25,3 × 21,2, × 1,5, privatno vlasništvo, 2021.
Nepoznati autor, Deizis, podizanje časnog krsta i Sv. arhiđakon Stefan, tempera na dasci, 47,5 × 33 × 2,2, privatno vlasništvo, 2021.
Vladimir Veličković, Ptica, kombinovana tehnika na papiru (podlepljen platnom), 1959, 70,5, × 100, privatno vlasništvo, 2021.
Nepoznati autor, Hristos sa scenama praznika i svetiteljima, XIX vek, tempera na dasci, 46,4 × 37,5 × 2, privatno vlasništvo, 2020.
Konzervacija i restauracija 100 dela na papiru i dve slike na kartonu – Olga Benson, Etnografski institut SANU, 2019.
Nepoznati autor, Sv. Jovan Krstitelj, 1952, ulje na platnu, 71 × 53, privatno vlasništvo, 2018.
Anastas Jovanović, Stefan Knićanin, litografija, 1849, 54,5 × 36,3, inv. br. K.U. 136/88, UD. 20782, Muzej primenjene umetnosti, 2018.
Konzervacija i restauracija dvadeset jednog dela na papiru – Uroš Predić, FLU u Beogradu, 2016.
Beta Vukanović, Portret starca, ugljen na papiru, 42,7 × 33,3, FLU u Beogradu, 2016.
Nepoznati autor, Jug Bogdan i sinovi, ulje na platnu, 54,4 × 67,3, privatno vlasništvo, 2015.
Nepoznati autor, Tapa iz Indonezije, tuš na kori drveta (dud), 128 × 207, privatno vlasništvo, 2015.
Blochinger & Leykauf, Kralj Aleksandar I, litografija na papiru (Chine-Collé), 63 × 42,5, inv. br. 14172/2, SANU, 2015.
Nepoznati autor, Manastir Studenica, bakrorez na papiru (podlepljen platnom), 1733, 77,2 × 105,2, inv. br. 38, Riznica Manastira Studenica, 2015.
Konzervacija i restauracija 2 dela na papiru – Aleksandar Deroko, Spomen kosturnica na ostrvu Vidu (Varijanta II i III), 1938, kombinovana tehnika na papiru, 125,5 × 100, Istorijski muzej Srbije, 2013.
Konzervacija i restauracija 23 slike iz zbirke muzeja Zbirka portreta, 20. Vek, Muzej grada Beograda, 2009 – 2010.
Konzervacija i restauracija 37 slika Paje Jovanovića, Legat Paje Jovanovića, Muzej grada Beograda, 2008 – 2009.