Javni oglas radi otuđenja pokretnih stvari u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda

1699973032395

Na osnovu člana 27. stav 10. Zakona o javnoj svojini („Službeni glasnik RS“, br. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018 i 153/2020), a u skladu sa Uredbom o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda (“Službeni glasnik RS”, broj 16/2018), odluke  Fakultet primenjenih umetnosti broj 03-13/82-IV/1 od 20.09.2023. godine, objavljuje

Javni oglas radi otuđenja pokretnih stvari u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda  

  1. PREDMET OTUĐENJA

Predmet otuđena su pokretne stvari i to:

1) Partija 1:

– Naziv pokretne stvari –  Giljotina za sečenje ramova „Morso“

– Opis –  Giljotina za sečenje ramova „Morso“ (u kvaru)

– Početna prodajna cena: 600 EUR (šeststotina evra) plativo po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

2) Partija 2:

– Naziv pokretne stvari –  Mašina za spajanje ramova „Joint Mec 1“

– Opis –  Mašina za spajanje ramova „Joint Mec 1“ (u kvaru)

– Početna prodajna cena: 400 EUR (četiristotine evra) plativo po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

Pokretne stvari koje su predmet prodaje se mogu razgledati radnim danima od  _09 do  _13  časova, uz prisustvo predstavnika prodavca (kontakt osoba: Nenad Nastić, tel. 063/884-7141). Razgledanje je potrebno najaviti najkasnije jedan dan ranije.

 

  1. USLOVI OTUĐENJA

Otuđenje se vrši u postupku prikupljanja pisanih zatvorenih ponuda. Pokretne stvari se prodaju po principu „viđeno-kupljeno“ i neće se primati nikakve reklamacije koje se odnose na kvalitet i kvantitet stvari.

Rok za uplatu kupoprodajne cene i preuzimanje stvari je 8 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora.

Troškovi preuzimanja robe, kao i drugi troškovi koji proisteknu iz realizacije ugovora, padaju na teret kupca.

  1. USLOVI PRIJAVLJIVANJA

Rok za blagovremeno podnošenje ponuda je 30.11.2023. godine do 12 časova.             Pravo učešća na oglasu imaju sva pravna i fizička lica, koja ispunjavaju uslove oglasa i koja uplate depozit u visini od _20 % od početne cene, na broj računa
 840-1611666-95 Fakultet primenjenih umetnosti – depozit za sprovođenje postupka prodaje pokretnih stvari.

Uredna i potpuna pismena ponuda mora da sadrži:

– visinu ponuđene kupoprodajne cene,

– potvrdu o uplati depozita,

– broj računa sa nazivom banke na koji se vrši povraćaj depozita u slučaju da podnosilac ponude ne bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača.

Uredna i potpuna pismena ponuda mora biti overena pečatom ukoliko se radi o pravnom licu i mora da sadrži sve podatke o podnosiocu ponude i to:

– za fizička lica – ime i prezime, adresu prebivališta, kopiju lične karte, kontakt telefon;

– ako je lice preduzetnik uz ponudu prilaže overenu kopiju izvoda iz privrednog registra ili potvrdu da je upisan u privredni registra, sve ne starije od 30 ( trideset) dana , kao i potvrdu o poreskom identifikacionom broju,

– za pravna lica – naziv i sedište sa overenom kopijom izvoda iz registra, ne starijom od 30 dana, kopijom rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju PIB, ime i prezime lica ovlaćenog za zastupanje, sa overenim kartonom deponovanih potpisa.

Dokumentacija za prodaju pokretnih stvari od dana objavljivanja javnog poziva dostupna u delu „PRILOZI“, posle Javnog oglasa, odakle se može preuzeti elektronskim putem.

Obaveštenje o Javnom oglasu će biti objavljeno u listu „Narodne novine“ dana 16.11.2023.godine

Ponuda mora biti pripremljena u skladu sa ovim pozivom i Uputstvom.

Pismene ponude podnose se na srpskom jeziku u zapečaćenoj koverti na adresu Fakultet primenjenih umetnosti, Kralja Petra broj 4 11000 Beograd, poštom preporučeno ili neposredno u kancelariji broj 10 – Arhiva.

Ako je ponuda poslata poštom, isključivo preporučenom pošiljkom, smatra se kao dan predaje Fakultetu primenjenih umetnosti, pod uslovom da je pošiljka stigla u ustanovu do dana i sata otvaranja ponuda.

Koverta sa ponudom mora imati oznaku „PONUDA za kupovinu pokretnih stvari, Partija _____  (ponuđač upisuje broj partije/a) – NE OTVARATI“ za koje se podnosi ponuda a na poleđini naziv i adresu ponuđača.

Javno otvaranje je 30.11.2023.godine u 12:00 časova u prostorijama Fakultet primenjenih umetnosti, Kralja Petra broj 4 – kancelarija broj _9_.

Ovlašćeni predstavnici ponuđača mogu prisustvovati otvaranju ponuda uz pisano punomoćje za učešće u otvaranju ponuda, koje se dostavlja Komisiji neposredno pre započinjanja postupka otvaranja ponuda.

Ponude koje su prispele neblagovremeno (nakon roka za dostavljanje), kao i nepotpune ponude se odbacuju.

  1. IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

Kriterijum za ocenjivanje ponuda za sve partije je – najviša ponuđena cena.

Uslovi za sprovođenje postupka razmatranja pisanih ponuda su ispunjeni ukoliko pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna ponuda.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos cene, komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos, da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu zatvorenu pismenu ponudu, sa uvećanim iznosom u odnosu na predhodno datu ponudu, a koje ponude će komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.

Ukoliko ponuđači iz predhodnog stav u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom cenom, komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Bliža obaveštenja i informacije u vezi s prodajom mogu se dobiti putem email:  racunovodstvo@fpu.bg.ac.rs

PRILOZI

Izjava

pdf

Obrazac ponude

pdf

Uputstvo ponuđačima

pdf
back to top