Na osnovu člana 27. stav 10. Zakona o javnoj svojini („Službeni glasnik RS“, br. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018 i 153/2020), a u skladu sa Uredbom o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Službeni glasnik RS“, broj 16/2018), odluke Fakultet primenjenih umetnosti broj 03-13/82-IV/1 od 20.09.2023. godine, objavljuje
Javni oglas radi otuđenja pokretnih stvari u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda
- PREDMET OTUĐENJA
Predmet otuđena su pokretne stvari i to:
1) Partija 1:
– Naziv pokretne stvari – Giljotina za sečenje ramova „Morso“
– Opis – Giljotina za sečenje ramova „Morso“ (u kvaru)
– Početna prodajna cena: 600 EUR (šeststotina evra) plativo po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
2) Partija 2:
– Naziv pokretne stvari – Mašina za spajanje ramova „Joint Mec 1“
– Opis – Mašina za spajanje ramova „Joint Mec 1“ (u kvaru)
– Početna prodajna cena: 400 EUR (četiristotine evra) plativo po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Pokretne stvari koje su predmet prodaje se mogu razgledati radnim danima od _09 do _13 časova, uz prisustvo predstavnika prodavca (kontakt osoba: Nenad Nastić, tel. 063/884-7141). Razgledanje je potrebno najaviti najkasnije jedan dan ranije.
- USLOVI OTUĐENJA
Otuđenje se vrši u postupku prikupljanja pisanih zatvorenih ponuda. Pokretne stvari se prodaju po principu „viđeno-kupljeno“ i neće se primati nikakve reklamacije koje se odnose na kvalitet i kvantitet stvari.
Rok za uplatu kupoprodajne cene i preuzimanje stvari je 8 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora.
Troškovi preuzimanja robe, kao i drugi troškovi koji proisteknu iz realizacije ugovora, padaju na teret kupca.
- USLOVI PRIJAVLJIVANJA
Rok za blagovremeno podnošenje ponuda je 30.11.2023. godine do 12 časova. Pravo učešća na oglasu imaju sva pravna i fizička lica, koja ispunjavaju uslove oglasa i koja uplate depozit u visini od _20 % od početne cene, na broj računa
840-1611666-95 Fakultet primenjenih umetnosti – depozit za sprovođenje postupka prodaje pokretnih stvari.
Uredna i potpuna pismena ponuda mora da sadrži:
– visinu ponuđene kupoprodajne cene,
– potvrdu o uplati depozita,
– broj računa sa nazivom banke na koji se vrši povraćaj depozita u slučaju da podnosilac ponude ne bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača.
Uredna i potpuna pismena ponuda mora biti overena pečatom ukoliko se radi o pravnom licu i mora da sadrži sve podatke o podnosiocu ponude i to:
– za fizička lica – ime i prezime, adresu prebivališta, kopiju lične karte, kontakt telefon;
– ako je lice preduzetnik uz ponudu prilaže overenu kopiju izvoda iz privrednog registra ili potvrdu da je upisan u privredni registra, sve ne starije od 30 ( trideset) dana , kao i potvrdu o poreskom identifikacionom broju,
– za pravna lica – naziv i sedište sa overenom kopijom izvoda iz registra, ne starijom od 30 dana, kopijom rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju PIB, ime i prezime lica ovlaćenog za zastupanje, sa overenim kartonom deponovanih potpisa.
Dokumentacija za prodaju pokretnih stvari od dana objavljivanja javnog poziva dostupna u delu „PRILOZI“, posle Javnog oglasa, odakle se može preuzeti elektronskim putem.
Obaveštenje o Javnom oglasu će biti objavljeno u listu „Narodne novine“ dana 16.11.2023.godine
Ponuda mora biti pripremljena u skladu sa ovim pozivom i Uputstvom.
Pismene ponude podnose se na srpskom jeziku u zapečaćenoj koverti na adresu Fakultet primenjenih umetnosti, Kralja Petra broj 4 11000 Beograd, poštom preporučeno ili neposredno u kancelariji broj 10 – Arhiva.
Ako je ponuda poslata poštom, isključivo preporučenom pošiljkom, smatra se kao dan predaje Fakultetu primenjenih umetnosti, pod uslovom da je pošiljka stigla u ustanovu do dana i sata otvaranja ponuda.
Koverta sa ponudom mora imati oznaku „PONUDA za kupovinu pokretnih stvari, Partija _____ (ponuđač upisuje broj partije/a) – NE OTVARATI“ za koje se podnosi ponuda a na poleđini naziv i adresu ponuđača.
Javno otvaranje je 30.11.2023.godine u 12:00 časova u prostorijama Fakultet primenjenih umetnosti, Kralja Petra broj 4 – kancelarija broj _9_.
Ovlašćeni predstavnici ponuđača mogu prisustvovati otvaranju ponuda uz pisano punomoćje za učešće u otvaranju ponuda, koje se dostavlja Komisiji neposredno pre započinjanja postupka otvaranja ponuda.
Ponude koje su prispele neblagovremeno (nakon roka za dostavljanje), kao i nepotpune ponude se odbacuju.
- IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
Kriterijum za ocenjivanje ponuda za sve partije je – najviša ponuđena cena.
Uslovi za sprovođenje postupka razmatranja pisanih ponuda su ispunjeni ukoliko pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna ponuda.
Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos cene, komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos, da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu zatvorenu pismenu ponudu, sa uvećanim iznosom u odnosu na predhodno datu ponudu, a koje ponude će komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.
Ukoliko ponuđači iz predhodnog stav u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom cenom, komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.
Bliža obaveštenja i informacije u vezi s prodajom mogu se dobiti putem email: racunovodstvo@fpu.bg.ac.rs