На основу члана 27. став 10. Закона о јавној својини („Службени гласник РС“, бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018 и 153/2020), а у складу са Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда (“Службени гласник РС”, број 16/2018), одлуке Факултет примењених уметности број 03-13/82-IV/1 од 20.09.2023. године, објављује
Јавни оглас ради отуђења покретних ствари у јавној својини прикупљањем писмених понуда
- ПРЕДМЕТ ОТУЂЕЊА
Предмет отуђена су покретне ствари и то:
1) Партија 1:
– Назив покретне ствари – Гиљотина за сечење рамова „Morso“
– Опис – Гиљотина за сечење рамова „Morso“ (у квару)
– Почетна продајна цена: 600 ЕУР (шестстотина евра) плативо по средњем курсу Народне банке Србије на дан уплате.
2) Партија 2:
– Назив покретне ствари – Машина за спајање рамова „Joint Mec 1“
– Опис – Машина за спајање рамова „Joint Mec 1“ (у квару)
– Почетна продајна цена: 400 ЕУР (четиристотине евра) плативо по средњем курсу Народне банке Србије на дан уплате.
Покретне ствари које су предмет продаје се могу разгледати радним данима од _09 до _13 часова, уз присуство представника продавца (контакт особа: Ненад Настић, тел. 063/884-7141). Разгледање је потребно најавити најкасније један дан раније.
- УСЛОВИ ОТУЂЕЊА
Отуђење се врши у поступку прикупљања писаних затворених понуда. Покретне ствари се продају по принципу „виђено-купљено“ и неће се примати никакве рекламације које се односе на квалитет и квантитет ствари.
Рок за уплату купопродајне цене и преузимање ствари је 8 дана од дана закључења купопродајног уговора.
Трошкови преузимања робе, као и други трошкови који проистекну из реализације уговора, падају на терет купца.
- УСЛОВИ ПРИЈАВЉИВАЊА
Рок за благовремено подношење понуда је 30.11.2023. годинe до 12 часова. Право учешћа на огласу имају сва правна и физичка лица, која испуњавају услове огласа и која уплате депозит у висини од _20 % од почетне цене, на број рачуна
840-1611666-95 Факултет примењених уметности – депозит за спровођење поступка продаје покретних ствари.
Уредна и потпуна писмена понуда мора да садржи:
– висину понуђене купопродајне цене,
– потврду о уплати депозита,
– број рачуна са називом банке на који се врши повраћај депозита у случају да подносилац понуде не буде изабран за најповољнијег понуђача.
Уредна и потпуна писмена понуда мора бити оверена печатом уколико се ради о правном лицу и мора да садржи све податке о подносиоцу понуде и то:
– за физичка лица – име и презиме, адресу пребивалишта, копију личне карте, контакт телефон;
– ако је лице предузетник уз понуду прилаже оверену копију извода из привредног регистра или потврду да је уписан у привредни регистра, све не старије од 30 ( тридесет) дана , као и потврду о пореском идентификационом броју,
– за правна лица – назив и седиште са овереном копијом извода из регистра, не старијом од 30 дана, копијом решења о додељеном пореском идентификационом броју ПИБ, име и презиме лица овлаћеног за заступање, са овереним картоном депонованих потписа.
Документација за продају покретних ствари од дана објављивања јавног позива доступна у делу „ПРИЛОЗИ“, после Јавног огласа, одакле се може преузети електронским путем.
Обавештење о Јавном огласу ће бити објављено у листу „Народне новине“ дана 16.11.2023.године
Понуда мора бити припремљена у складу са овим позивом и Упутством.
Писмене понуде подносе се на српском језику у запечаћеној коверти на адресу Факултет примењених уметности, Краља Петра број 4 11000 Београд, поштом препоручено или непосредно у канцеларији број 10 – Архива.
Ако је понуда послата поштом, искључиво препорученом пошиљком, сматра се као дан предаје Факултету примењених уметности, под условом да је пошиљка стигла у установу до дана и сата отварања понуда.
Коверта са понудом мора имати ознаку „ПОНУДА за куповину покретних ствари, Партија _____ (понуђач уписује број партије/а) – НЕ ОТВАРАТИ“ за које се подноси понуда а на полеђини назив и адресу понуђача.
Јавно отварање је 30.11.2023.године у 12:00 часова у просторијама Факултет примењених уметности, Краља Петра број 4 – канцеларија број _9_.
Овлашћени представници понуђача могу присуствовати отварању понуда уз писано пуномоћје за учешће у отварању понуда, које се доставља Комисији непосредно пре започињања поступка отварања понуда.
Понуде које су приспеле неблаговремено (након рока за достављање), као и непотпуне понуде се одбацују.
- ИЗБОР НАЈПОВОЉНИЈЕГ ПОНУЂАЧА
Критеријум за оцењивање понуда за све партије је – највиша понуђена цена.
Услови за спровођење поступка разматрања писаних понуда су испуњени уколико пристигне најмање једна благовремена и потпуна понуда.
Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ цене, комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову затворену писмену понуду, са увећаним износом у односу на предходно дату понуду, а које понуде ће комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
Уколико понуђачи из предходног став у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном ценом, комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.
Ближа обавештења и информације у вези с продајом могу се добити путем email: racunovodstvo@fpu.bg.ac.rs